Monday, October 15, 2012

kisah dan cerita (i)

Assalammualaikum...

1) Tangan aku masih sakit lagi sebab sangat sakan bermain badminton pada Sabtu malam yang lepas bersama Jackie, Alex, jay, anim n Anne... Terasa nak pergi berurut sahaja tapi tak tahu dimana plus mesti kena charge mahal maka mempertahankan segala kesakitan sehingga aku balik raya haji nanti.

2) Tadi keluar old town, masa aku tengah nak pack balik breaded chicken chop tetiba saja lori tue bergerak, aku hampir terjatuh atas jalan raya sebelum diselamatkan Arjun Rampal... hehe..

3) Dia macam marah macam bengang macam takde pape.. Tapi bila aku marah, dia jadi serba salah... Maka aku kena senyum balik sebab aku tak nak dia sakit hati.... okay....

4)aku sangat bersemangat sambung belajar, maka aku pun dah isi borang sambung belajar master....hehe.. Moga2 dipermudahkan.. amin~~~

No comments: