Sunday, May 6, 2012

We meets again... Friends

assalammualaikum..

hari ini, saya terjumpa seseorang dengan partner dia.. saya hanya terbatuk tanpa menegur... may b sebab blur.. Then, Jay dengan kawan dia tanya kenapa saya tak tegur... saya cuma bagi alasan saya terkejut... Yea, saya tak sangka jalan2 saya ke shah alam secara tetiba membuat saya bertemu empat mata dengannya lagi....
Then, dalam perjalanan balik, dalam kereta, saya terasa saya pernah mimpikan benda nie berlaku.. dan seseorang itu adalah dia.. Dan memang Jay dan kawan dia yang menegur tingkah saya sebab tak menegur Encik nie....
 Allah, apakah erti semua ini... Ampunkan diri yang lemah dan jahil ini...

You might be best friends one year, 

pretty good friends the next year,
 

don't talk that often 
the next year, 

And don't want to talk at all the year after that.
 
So, I just wanted to say,
 

even if I never talk to you again in my life,
 

you are special to me and you have made a difference in my life,
 

look up to you, respect you, and truly cherish you.
 



Dear Friend,

no matter how often we talk,
 how close we are


You have to know old friends that you haven't forgotten ,
 


and to new friends you never will.
 

Remember, everyone needs a friend,
 


someday you might feel like you have NO FRIENDS at all,
 

just remember this
 


and take comfort in knowing
 


somebody out there cares about you and always will...



nota hati: rasa ini menimbul gundah, rasa ini juga membara semangat, 
dalam ketakutan terselit keyakinan, dalam harapan diutuskan doa,
Moga Allah menunjukkan jalan... Moga dimudahkan segala urusan...
Moga rahmat dan mawaddah menemani, perjalanan sebuah ikatan hati...

No comments: