Tuesday, May 8, 2012

pesanan suara dari ayah

Assalammualaikum....

Petang tadi, dapat pesanan suara dari ayah... rasa terharu tetibe...even, cuma ayat biasa...
Saya tahu dia rindukan saya... Ayah rindukan anak-anaknya...

"Ye, napa ayah telefon tak diangkat ha? takpe, nanti ayah telefon balik"

A simple msg, but deeply from heart...

Sebenarnya, bukan saya tak angkat.. Tapi tak berdering pun dekat saya punya phone... huhu..
Sabarlah ayah, saya pasti akan telefon ayah sedikit masa lagi.. May be esok atau lusa setelah saya menopup hp saya...huhu

Dah lah tadi saya tengah menyanyi lagu sambil wat sealing barang
"Sayalah permata anak kesayangan..."
Toleh belakang, alamak bos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okey, malu x usah cakap....
xmo komen lebih2... sudah blushing bila ingat benda ini....

Apaun lagu nie memang saya nyanyi, bila saya ingat mereka..
sbb nie lagu zaman kegemilangan saya... Cewah...ahakz~~

No comments: