Monday, February 20, 2012

Bila 2 hero bercanggah pendapat....

Assalammualaikum...

Tadi saya rasa malas sangat bekerja.. then, terfikir nak sambung belajar...Okay, then masa kat surau saya hantar message kat along saya

             "  1. viva auto?2. sambung master? 3. amik kancil ko?
mane 1 ko prefer?"

teet, teet... message diterima
"2"

owh, mudahnya pilihan along...

Petang, tengah dok bersantai depan laptop kat bilik...
teet. teet, 1 message diterima
"ak kat setiawangsa .. ko taw pem?"

Dengan agak confused dengan isi sms tersebut, saya balas message dari adik saya... Okay, d point ialah nak pow akak dia yang dah bekerja... okay, dia berada di KL.. dan berharap saya datang jumpa dia bagi dia duit... A ' good' little bro...hehe...

"tdow kt sitiwangsa ni lah.. tanjung inn..300 ar..ak dh bli kamera 1000..."

--ari tue bkn kte pinjm ke?ko xbek buli ak.. ak tgh kumpul wet nk samb. study"

".. ko kahwin jea lh"

-- ko crkn ak calonlah..ko ingt kawen mcm bli baju ke? xsuke ak bli len. senget.

"kau cari laki .. sruh laki kau sapot study"

---ko nk ak cr laki ke cr sugar daddy.. senget...

Okay, tue sms saya dengan adik saya... 

Sorang kata kawen, sorang kata belajar.. Okay, memang saya tak bagi pilihan kawen dengan along saya sebab saya tak tahu saya nak kawen dengan siape...hahaha=p so, saya tak rasa saya akan kahwin dalam masa terdekat.. Lainlh, tertulis sudah saya akan bernikah tak lama lagi.. Amin..eeeeeeeeeeeee, gatai gak kamu cahaya...hehe=p
Tapi yang tak boleh terima bila adik saya nak saya kawen.. Atoi, mak tolong adik dah suruh orang kawen,,,,, 
Haha.. 

Okay, i'm not good enough to be a wife now.. Thats fact... Tq~~

No comments: