Tuesday, July 19, 2011

semakin dekat....

Assalammualaikum...

ahaha... masanya hampir tiba untuk saya jadi unemployment... Ya Allah, saya merinduiMu.. Ya ALLAH, moga saya akan lebih dekat denganMu dengan keputusan ini...

Dear all,
if u know how i feel n how much tears was i did.. u will know that is not easy 4 me to take this decision...Saat aku merasa aku sudah jauh dari jalanNya.. saat aku merasa aku perlu berjuang untuk imanku... saat itu keputusan ini diambil... Biarlah,, mereka lihat aku tewas... kau pun lihat aku kecundang.. Tapi aku ada rasa kejayaan dalam hati sebenarnya.. Kejayaan membuat keputusan... kejayaan membebaskan diri dari cengkaman perasaaan....

Langkahku takkan terhenti... Ini pengalaman pertamaku.. Ini kisah pertamaku dalam kerjaya... Aku tersalah langkah yang pertama... Even aku di tukar ke tempat baru, aku masih dihantui kisah itu...Telah ku  cuba berdepan... telah ku cuba bertahan... namun aku rasa aku tak berdaya lagi.. Lalu ku memilih meneruskan langkah di tempat lain.. Telah ku punya sasaran sekarang...Moga dipermudahkan...



Amin~~~

Ahlan wa sahlan ya Ramadan...Moga dapat ku perolehi keberkatan daripadaNya....

No comments: