Friday, July 22, 2011

cerita hati

Assalammualaikum...

Hari nie, aku g keje cam bese...Ceh, menghitung hari2 yang tinggal... Aku memang suka2 keje=)... Then, nak jadikan citer minum petang tue, ak g minum leh same plak ngan si budak ribena tue...
So, duk meja len2...Takkan aku nak duduk ngn dia kot yang duk ngn kwn2 dier.. Ceh, isap rokok plak tue,,,

So, pas minum aku duduk kejap...Then, si budak ribena nie duk sebelah...dok kcaw ak lh pe laie...
tetibe,"cahaya, kalau ko suka kat dier cakap jer..""ko nie pehal tetibe ke situ??" "alah, cahaya kita orang tahu..."
-- seyes, aku nak baling kau dengan gelas kat tangan aku---
"ko nie, jangan zahir tak terucap.."
--- aku nak sepak laju-laju kat ko skrg!!!----
"cahaya, ko terus terang jer"
"ko nie dahlah.. ak malas nak layan.."
Akhirnya aku bersuara... drama tak habis sebaik sorang lagi partner dia dtang..
"weh, aku dah jujur dan berterus terang jer cakap.. dia xnak ngaku der"
---- pergh, buli aku yea... mentang2 a aku nak abis dah...-----
Then, diorang bebel2 lagi.. aku wat xtahu..
Sejujurnya, aku nak belasah si S sebab terlalu berterus terang.. Ko ingat aku nak matchkn aku macam aku matchkn ko ker adik oii?? Aduh, sabar adik sayang oii.. Kalau jodoh tak ke mana...^____________^


Lagu-- Zahir tak terucap

Nyata bukan khayalan
Apa yang aku alami
Kau menjelma setelah menghilang
Kini berdiri di lamanku

Teramat getir keadaan ini
Nak kubiarkan tak sampai rasa di hati
Andai kusambut itu bererti
Berdosanya diriku ini

Aku terpaksa kuburkan
Walaupun kasihku ada
Harus kuterima hakikat
Dia masih memerlukanmu

Nyata bukannya khayalan
Apa yang aku alami
Kau menjelma setelah menghilang
Mengharap suatu yang tak mungkin

Terbongkar kini
Yang dulu terkunci
Namun semua itu
Sudah tak bererti
Silapnya kita saling memendam
Sukar meramal perasaan


Aku sememangnya ada
Menyimpan kasih padamu
Cuma zahir tak terucap
Kerna dibayang rasa sangsi

...


So, dak ribena nie kate jangan sampai jalan cerita aku ngan si abg dia mcm nie... huhu


No comments: