Monday, July 18, 2011

saya cemburu.. so what...

Assalammualaikum...

I'm just a normal gurlz ok.. So, is normal too i get jeolous when u talk wit other gurlz like that... N i know u see that i see what u did.. Sorry guys, i cant control this... I dont know why i being like that,,,

u can see rite what happen then.....

"Cahaya, kenapa marah?"( dengan muke xbersalah n senyum)
Sudahlh En. A awak sengaja menjerat saya... Mujur saya blik awal..Kalau tak, de orang kne bahan ngan saya sbb awak...
Soaln ulangn...
"Cahaya, nape marah2 nie?"
"Mana ade En. A.. saya tak marahlah.. saya cme nak blik..."
(Aku nk bunuh ko En. A... Sabar cahaya, kn doa kau lelaki biasa...^___^ Kalau dia lelaki biasa tue, kau kenalh terima.....huhuhu)
sgt berkecil ati... huhu,, emo sbb pas nie hnya takdir penentu segalanya...
P/s: sbb marah kamulah, saya masak ri nie.... Sbb sy tak tahu nk luahkn marah kat saper... Baik sy luah pada masakn.. leh mkn...huhu.. Leh try test pndai msak x...hahaha=pp

No comments: