Sunday, July 17, 2011

He still protector...


Assalammualaikum...

okay2x.. saya dah lepas exam.. Sampai tertidur2 saya jawab gara2 tak tidur malam.. Hahaha=p(sila refer en3 yg lepas tajuk wish me luck). Nasib baik bukan exam SPM ke Degree, kalau tak dah sure2 menyesal tak sudah....huhu=((
Nak jadikan cerita, saya dah gtaw kat En. F ttg saye ade xm pg tue.. So, pukul 6.50 am dia dah stop line G cz nak wat aribulan panjang.. So, bila saya amek blok tukr ribuln, cpt2 dia dtg tlg tukr... Smpai Miss R yang br dtg tuk gnti tmpat saya cnfused. Ayat Miss R,"wah, syg giler F kat cahaya".. Saya snyap jer sbb sy tahu nape En. F wat cam tue...

Dah tukar ribulan, sy settle down rekod terus balik... then, blik umh siap2, jam 8.30 smpi dh kt tmpt xm.. Kenal ngn calon lain.. Kak Siti.. cikgu upenyer..So, duk ngn dier jer... 5 bhgn amek, lima2 sy terlelap...hehehe...Cnfem msti clon len pk bkn2...;)

So, abes xm kul 3.30 pm..Kuar dewan terserempak Dalilah...My frenz mse sek sn dulu.. Dia pnggil saye suraya.. Sy geleng2 jer.. bile kte name start huruf c, trus die kte cahaya...=).. sembang2 ngn dia jap b4 blik..

Smpai2 umah lbih kurg 4pm..., msuk jer, anis dh dpn pintu...Then, along pn ckp,"dh2, jgn kcaw acik, acik nk tido..."haha.. ayat xleh blah betoi lh my bro nie...Tp mmg sy xckup tdo pun...n mmg nk g tdo...=pp

So, ptg tue sy msuk keje 11pm...Sbnrnye antara nak masuk n xnk masuk.. Along dh offer dh mc.. Kak long pun stuju.. Saya jer senyum2 sbb En. A sakit n nk makan yogurt...(last2 saya salah beli sbb dia nk minuman yogurt, sy beli krim) tue yg snggup g keje even tingtong2...hehehe=) Apalah ada pada EN. A nie...hurm~~~

So, msuk keje senyum2 jer... En. F wat2 xtahu... Tapi still gaduh ngn dia.. Dia suka benar lari..I hate that xtion..

[karikatur.gif]
sy dak kecik yg kena dilindungi

So, another help from En F, citer mase blik pg ahd tue.around kul 7 lbih... Motor sy parking kat dalam.. Then, sy gurau2 ngn diorg smpai pak guard dengar(psai sy park motor kat dalam)... Then, dia marh n ckp sruh ltak motor kat luar,, Then, En, F yg ade di tmpat kejadian pn ckp..."Dia nak balik lah..." Terus guard tue berenti bebel...Sepatutnya kena letak motor kat luar pas kul 6 am... Tapi saya memang suka wat peraturan sendiri...Tue yg balik kul 7lbih pun saya still park kt dalam.. Alah, ahd, bukn de org keje pun...huhu..Lgpun, ltak mtor kat dalam gara2 korg (guard) tak jaga motor kitaorg smpai leh kena curi... So, what the prob beb??
So, thank to En, F yg snggup bsuara psai saya myebabkn pak guard tue diam...huhu...Always my protector....

p/s: Ada 1 scene yg sy rase En. F jeles kat En. A sbb sy layankn jer dier.. Hei, En. F please okay.. Adakah anda rasa En. A tak sesuai ngn saya???? sush lh cmnie....hurm~~

No comments: