Wednesday, December 26, 2012

terus kan perjuangan hati....

Assalammualaikum.....

Masih lagi bertatih memujuk hati membuang segala mazmumah yang bersarang....
Jangan ditanya tentang dugaan... Usah dipersoal tentang cabaran...
nafsu sentiasa memutar belitkan fakta....
Hanya dengan mengingati ALLAH hati-hati akan menjadi tenang...

Cukuplah bagi kami ini Allah itu sebagai sebaik-baik pelindung / penolong

Dengan izinnya, zikir ini sentiassa menjadi lantunan lidah...
ALLAH, lemah rupanya rohani ini..
Merangkak-rangkak terjatuh menuju ke arahMu..

ALLAH, tolong tetapkan aku dalam agamaMu....


ALLAH, saat apa yang aku buat sudah hilang arah dariMu,
maka bantulah aku kembali ke jalanMu...
Kurniakan aku dari sisiMu pengetahuan dan kesabaran untuk terus istiqamah dijalanMU...



Ya ALLAH, engkau mengetahui sedang aku tidak mengetahui, ,aka tunjukkanlah aku jalan yang benar dan berikan aku kekuatan, kecekalan, ketabahan untuk mengikutinya.....

No comments: