Thursday, December 13, 2012

kecewa tapi harus terima...

Assalammualaikum...

Akhirnya, sejarah 2010 tidak dapat diulang... Malaysia kalah dgn aggregat 3-1 kepada Thailand dalam perlawanan piala AFF 2012....
Kecewa?? Mestilah, sebab saya peminat Malaysia... Tapi saya tak mahu mengutuk atau memaki yang berlebihan... Cuma saya tetap geram.... Geram dengan perlawanan yang macam berat sebelah.
Takpelah Harimau Malaya, kamu dah cuba yang terbaik... Walau masih ada lompong-lompong kekurangan yang perlu dibaiki. Masih ada bahagian yang memang ketara lemah.. Belajarlah dari kesilapan. Bangkit dan tunjukkan kegagahan sang Harimau...

Farizal, awak dah cuba yang terbaik...
Badrul, u still my hero...
Mahali, saya suka tengok awak main...
Khairil, I wish u luck..
Safiq, awak kapten yang bagus.
Mat Yo, bukan rezeki awak jadi hero...

nota kaki: aku masih tetap menyokong Malaysia....

nota hati: Biar kita kehilangan sesuatu kerana ALLAH, Jangan sampai kita hilang Allah kerana sesuatu....
ALLAH, kuatkan hati yang rapuh ini.... Moga cintaMu terus bersemi... Moga tetap teguh dalam agamaMu..
Moga diberi kekuatan untuk terus melangkah dalam medan juang ini... Moga istiqamah dalam Islam....Amin...



No comments: