Wednesday, November 21, 2012

kisah dan cerita ( 6)

Assalammualaikum....

1) colleague aku xde slame 2 minggu yg memerlukn ak take over dia punya tempat.... memndangkn hari senin ak take leave gak, dtg ri slase mcm2 kne wat...
p/s: nk jea ak tulis ape yg blaku n soln yg menyakitkn ak..... owh, blog bukn tempat tulis bende bukan2...

2) kn ari jumaat ak tinggalkn mereka dlm keadaan ak pura2 marah.... so, ri selase ak dtg ak wat2 xckp dgn diorang.... Haha.. terus berangin jea budak tue dgn ak.. xnak cakap.. angin memanjang..... smpailah Madam bg ak arhn yg kne gunekn diorang, br ak bg arahn... Mula2 dia mcm marah jea, ak wat a cool..(dalam ati dah gelak guling-guling sbb ak taw dia  nie mesti angin sbb ingt ak marh kat dia lg)..    Oleh kerana aku buat macam tiada apa, lama-lama dia cool down lah..  Leh lah cakap... Ingatkn dh bisu....

3) Adik aku plak, makin berani.... sgt kot.. aku geram tapi dia tetap yg terbaik pade ak skrg.. Msg ak bg, dia simpan ok.... Ak godek2 hp dia.. hahaha...

4) X-awek dia ajk dia kawen ok... Ape perasaan ak?? ak cakap, baguslah.... dia sayangkn awak, kenapa xnak... Saya kawan awak.... hehe

5) i learned the hard way that I cannot always count on others to respect my feelings even if I respect theirs. Being a good person dont guarantee that others will be good people too. we only have control ourselves and how we choose to be as a person. As for others, we can only choose to accept them or walk away....


Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia
Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati

Chorus
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu
Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu
Jalanku tertuju padamu
Kemana pun kan pasti kembali
Ulang Chorus
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta

No comments: