Tuesday, June 5, 2012

Love Letter II

Assalammualaikum...

hari tue, saya kan nak cuti 3 hari....So, saya pesanlah kat bebudak Assemble tentang form2 yang perlu diisi....
Then saya cakaplah kat B sebab dia bertanggungjawab isi form tue (dia jer taw...). Dia punyalah marah sebab saya nak bercuti.. Dia tak bagi..Saya plak, 'ada aku kisah'.. Jahat giler saya.. Saya nak balik bikin surprised pada family, dia maw halang saya plak... mana dapatlah kan...huhu

Jom baca surat cinta dia...

"Your heart is a strong but broken.
You have no love.
Anything that I not say for you.
No girl I love you so many
My heart any time firing firing
What i do my eyes come tears
What I do why I like you
But you not heard my half mine go than I am mad
What i say for me
Please you say me..
please you no go...

Any my body you have
my any thinking is you
My anything is you
You No my life,
is no love

I come to the world but some maint sef theore have a two many
I choose for you....

Serious, saya dah edit sedikit dari apa yang dia tulis di tisu itu... Sebab BI dia broken + saya punye pun broken gak... Tapi leh lagi saya faham cikit2 ape dia maksudkan.. Weh, dia karang surat nie masa sy curi mase g toilet sekejap sebelum trun balik bilik assemble.. Msa saya datang tue, saya nampak dia tengan tulis atas tisu nie.. Gaye sebiji mcam kena tinggal kekasih.. sedih giler....Mase saya balik naik motor tue, sempat lagi lambai dia, tapi dia tak layan pon... Sedihlh tue...huhuhu....Series, saya kesian kat dia.. Tapi kesian ini tak bermakna cinta...maaf B.. carilah gadis lain yang lebih sesuai dengan kamu.. Bukan saya....Kita sangat berbeza...
Saya masih menunggu pelayar itu kembali....

nota kaki: dua kali dia tahan saya...
Masa kat dalam cold room, dia tahan tak bagi saya keluar..
Saya cakap saya balik 3 ari jer..
then dia cakap, "3 ari tue umpama 3 bulan..."
kali kedua, dia tahan saya...
saya tak ingat sgt pe dia cakap..
Tp sy ingt 1 perkare, dia kate
"Then, u say, not wait for u..."
"owh, ok.. dont wait for me...Bye..."

nota hati: semalam saya kerja semula.. Zila cakap dia meluahkan perasaan dia terhadap saya kat Zila.. Apakah dia ini....huhu...dahlah, cakap saya gemuk...hahaha=p



No comments: