Saturday, July 23, 2011

the days come~~

Assalammualaikum....

Finally, unemployment... hahahaha=p Tak tahu nak describe macam mana... Ada rasa gembira, sedih, bimbang, n etc...
n dalam ramai2 orang, saya xwish selamat tinggal kat En. A... Nie semua gara2 dak ribena yang menyakat saya.. Hahaha=p Rasa sdey taw xdapat cakap pape kat En. A yang melihat perjalann saya dr awl hingga akhir.. Selain tue, xwish gak Abg m, Kak r n Miss r.. Sori2, saya xpandai berlakon tuk jumpe Mr O yang saya xdapat definisinya....lagipun, saya takut ada 'hujan di kuala lumpur' kalau saya jmpe Abg M, Kak R n Miss R gabung Ngn En.F n Kak J, sure saya tak dapat bertahan...huhu....Sebab saya kan sangat menghargai orang~~~huhu..

masa makan tengah hari, saya g makan ngan kak Memah n kak Jariah.. So, sampai kntin nampak dah kak Memah tunggu...'Alamak, dak2 ribena tue ader'.. Tak layan diorang pun... Sembang2 ngn akak2 tue smbil minum.. Skali tue dak ribena g duk sebelah.. Dengan selamba, dier amik air dalam botol saya, n tuang kat gelas dier...Then, mulalah dia kenakan saya lagi..
"Cahaya, last day dh cahaya... Ucapkanlah..."
"ucap ape?"
"wat2 tnyer lagi"
"bukti dier aper?"
"kitaorg nampaklah... nie yang aku hangin ngn ko.."
---whateverlah, dak ribena, saya nk lawan kesedihn sbb nk bpish nie---
"Ko tgk dia dah insaf dh... (en A xhisap rokok)"
Saya n dak ribena melihat ke arah En. A... En. A wat muke slamber.. Then, dak ribena gelak dgn motif tsendiri....
--Aaaa, gara2 adik ko nie lah, aku tak leh sembang ngan ko macam biasa.....kalau tak mesti dapat gaduh ngn ko 4 last time....dapat bebel2 kat ko...hahaha=p

So, pas kul 3pm.. salam2 orang... g mintak maaf... Ramai yang kate saya sekejap ade, sekejap xde... Smpai tak tahu saya wujud ke x...hahaha=p.. Mase g Line Bihoon, En. A kat situe...Nak salam Kak ikin, kak ikin dah majuk dah.. Die marah sbb x gtaw awl2...huhu.. Then, En. A pun kate," g lah pujuk sane, aku tutup mata nie...." Giler tersirat...

Yang pasti pesanan dari partner2 saya ialah, kahwin nanti jemput... batu Pahat bukannya jauh sgt pun....dan saya hanya tersenyum.. If mereka tahu apa dalam hati saya, mesti mereka sakat saya lebih lagi...hahahaha=p

Sebelum balik, cakap kat dak ribena, bye2x...
then, dia dtg jmpe kat stor...lagi sekali dia menyucuk...adoi...
"cahaya, please..."
---mata terkebil-kebil---
"esok malam jadi tak?"
"emmmm, tengoklah...."
"nape?"
"aku tak nak kena buli kau.."(jujur giler)
"lh, xkan aku nak buli kakak aku..."
"aku pertimbangkan.."
"nnt aku bawa a org len, aku bawa En. A skali..."
---memandang gaya seorang kakak yg bengang---
"jadi yea??"
"kau pujuklah awek ko dlu.. dia nak xnk"
"eh, dia xnak g ker"
"ko tnyelh sendiri...hahaha=p Dh2x, smbung keje ko,, nnt bos ko mrh.. td En. A dh kne marah...huhu"


karikatur perpisahan image
p/s: selamat tinggal En. A... walau lebih banyak menyakitkan hati saya, tapi saya lagi banyak susahkan kamu...so, fair kn?? Terima kasih untuk semuanya.. Maafkan saya sebab perlakuan saya kat awak menyebabkan semua orang salah sangka tentang hubungan kita... Apapun, saya sayang awak sebab awak adalah orang yang selalu buat saya kuat bila saya lemah... Apapun, jaga diri awak.. No smoking..Peace=)
---Saya dengar apa yang awak kata, saya harap awak akan tunaikan kata itu... saya akan menunggu.. Aishiteru^____^

No comments: