Tuesday, April 12, 2011

aku tahu aku sayang kamu II.....terimbas kenangan lalu~~

assalammualaikum....

Hari nie aku pressure... Bila aku pressure, aku mesti ingat kisah2 lme... Sedih ke, gembira ker.. So hari nie ingatan aku terimbas kat kamu yang aku sayang...
Siapa kamu?? hahaha.. Aku takkan pernah mentioned pun gerangannya.. Sebab kamu yang ini dah lama tinggalkan aku.. Aku jea yang tak lupakan kamu.. Agaknya kamu sudah lupa semua nie...hehe=p
Takpe,aku tak kisah pun..(even aku kisah, aku terima yang kalau kamu wat xkisah)=)
Oklah aku tukar ganti diri kamu pada dia yea.. Senang ckit nak bercerita...
Dah aku teringat kat dia nie, 1 lagu bermain2 kat telinga aku.. Teka lagu ape??Negaraku??Confemlah tidak...=ppLagu nie popular gak a mse kes ak ngn dia nie.. Lagu Indon, menjaga hati...
masih tertinggal bayanganmu
yang telah membekas di relung hatiku
hujan tanpa henti seolah bertanda
cinta tak disini lagi kau telah berpaling




biarkan aku menjaga perasaan ini
menjaga segenap cinta yang telah kau beri
engkau pergi aku takkan pergi




kau menjauh aku takkan jauh
sebenarnya diriku masih mengharapkanmu


ooh oooh

masih adakah cahaya rindumu
yang dulu selalu cerminkan hatimu
aku takkan bisa menghapus dirimu
meskipun kulihat kau kini diseberang sana
andai akhirnya kau tak juga kembali
aku tetap sendiri menjaga hati

sejujurnya ak masih mengharapkanmu


oooh ooohh




Sampai aku de wat ringtone lg.. hahaha=p Seyes, lagu nie ingatkn ak masa ak pnjat gunug..Then, hujan plak tue.. Mse nie kitaorg okay lagi.. Mcm bunge2 nak berkembang.. Poyos giler ayt ak.. Tapi mcm biasalh, ak ne bukn org yg sng2 jer ckp sayang.. Seyes, ak bkn jnis yg tue.. Esp pd kaum ADAM.. Even ak mmg suke kat org tue pun, tuk aku luahkn ak sayang kt dia, definitely not.. Sehingga ak yakin n sgt yakin yg dia ditakdirkn untuk aku.. Means even yg dia nie aku sayang, aku tunggu sampai waktu yg aku sure dia lh ADAM yg tercipta untuk ak...So, as ak tunggu n dia berubah hati, mknenyer dia bukanlah ADAM aku...So, kena a terima..

Bohonglh kalau ak xterase pape bila aku tahu dia pilih yg lain..Sedih woo.. smpi ak kandas 1 paper mse exam... Mcm bebetul jer putus cinta...Sedangkan xpun... hahaha...

Tinggal kenangan....Seyes, kata2 kamu still at my ears~~^__^
 So, sekarang nie ak still sayangkn dia as kawan ak.. As orang yg pernah mewarnai hidup aku.. Pernah wat ak rse bahagia...

Untuk kamu, if kamu terbaca ape yang saya tulis nie, jangan pernah rasa bersalah.. Saya memang orang yang susah dimengertikan kalau bab percintaan.. Kajian pun tulis camnie... ahakz~~ Saya memang sayang kamu malah saya sangat hargai usaha kamu 1 tika dulu.. Tapi sayang, kamu tak mampu memahami rentak saya...  Kehadiran dia menggugat diri kamu yang saya sanjung... Kamu berubah banyak dengan kehadiran dia.. Dan saya mula mengerti, kamu tak betah bertahan tanpa kepastian dari saya sedangkan saya pula tak betah meluahkan sehingga segalanya pasti~~~