Friday, October 23, 2009

Terima kasih semua...

Assalammualaikum...

alhamdulillah, segala puji bagi Allah, Tuhan penguasa sekian alam....Saya sudah membentangkan thesis II saya..

Perasaan really2 ok...Ya, even result tak keluar lagi..VIVA..satu perkara yang menjadi tjuk hangat perbualan.Apatah lagi menjelang nya hari yang dijadualkan. Ya, hari ini..23/10/2009... saya membentangkan tajuk thesis saya. Merupakan grup pertama present. Cuma 1 grup sahaja pagi nie..disebelah petang ada lagi..

Terima kasih semua.. terima kasih..Speechless sekejap..Mencari ayat utk ditulis..=]]
Firstly to my bloody marvellous parents.. Saya tahu doa kalian ada bersama saya..
"Ayah, esok org ade presentation"
"ape tue??exam ke?"
"taklah, present projek.. nnt klu xditerima susahlah ayah.."
"em, xpe2.. malam nie ayah solat hajat ya."
--kali nie seriously speechless n terharu...That my father.. Even he may be dont understand what I mean by VIVA, what i mean by present.. but he always do care about me...
"Wat yang terbaik.. Ayah tahu anak ayh leh wat."
"Baik"

"Mak.. org ade present sok"
"baik, mak tahu apa yang mak nak wat. Tenang aje ya. Moga Allah permudahkan urusannya. Ditenangkan jiwanya.Dikuatkan semangatnya. Biar mudah je wat esk"
"Amin"
"nnt klu mak x puasa esok, mak bacakn quran yea.. Tadi mak dh cari ayt quran yg sesuai"
----lg sorang plak wat saya speechless...huhu.. That's my mother.. Klu saya ada presentation, ada exam, dia akan puasa. Bukan saya sorg ja.. Adik-beradik saya juga. Doa seorg ibukn.. keberkatan.-

Second to my siblings..
wit my little bro..
"huhu.. akak de present sok..tkot"
"eleh present pn tatot"--(ayat yg mmg dh dijangka..kami mmg sentiasa membuli pihak yang susah)
"tapi present nie penting.. klu x abis a akak kne smbung agi..(wat dh ayt2 series nk tkotkan dia.)
Doakan  akak taw"
"yelah.. ko wat lh elok2.. biar diorg xleh nk tolak kate2 ko"
"Baik"(tetiba menjadi akak yg baik ngn adik nya)

Then for my beloved frenz.. my friends under d same supervisor.. and smualah..
Thanks 4 supporting me.. Thanks to be there wif me.. Thanks for alway be my motivator when I was down..
Thanks you..

For the panelist.. terima kasih kerana x attack saya dengan soalan yg teruk2..

owh terlupa thanks to  d coolest supervisor forever....Prof madya Dr Cheow Chong Seng...

p/s-- Wat teman yang konvo semalam.. maaf saya xdapat spend masa dengan kamu n mereka semua.. Maaf sbb sy datang xbawa bunga.. Tapi hang nak taw x, saya dapat bunga.. Berjaya membuat madu saya membelikan bunga untuk wish gud luck kat saya.. Kan saya dah kata rmai yg sayang saya...hehehe...Just kidding.. Rmai sayang hang juga..

No comments: