Thursday, September 13, 2012

Akhirnya....

Assalammualaikum...

Alhamdulillah, setelah sekian lama saya tak dapat buka blog saya sendiri.. yang asyik2 bila buka dia terus g kuinochi info n menyebabkan saya sakit hati, akhirnya hari nie berjaya jugak saya bukak..

Terima kasih kepada si pemilik blog kerana manisnya epal sebab membantu saya berdasarkan apa yang anda tulis mengenani blog kena malware.. hehe

Akhirnya setelah sekian lama, saya dapat buka semula..
Akhirnya kisah saya dan si pelayar jua telah saya akhirkan...
Akhirnya saya masih mampu tersenyum dan bergembira walau bertali arus dugaan tiba...
Akhirnya saya dah miliki kekasih baru ketika Ramadan..
Akhirnya kekasih saya sudah punya parut genap sebulan dia milik saya, (i hate jambatan kecil)
Akhirnya saya biarkan segalanya masa yang menentukan

No comments: