Saturday, May 19, 2012

sensori sampai muntah....

Assalammualaikum...

Hari ini macam biasa jaga production.. So, kena sensori sos bagi memastikan still in good quality... Sebab tetiba muncul balik isu lama, sos rosak....
Dengan kuota pekerja biasa adalah 5 orang termasuk saya di bahagian assemble, maka ari nie menjadi 4 orang sebab saya sangat sibuk merasa sebelum melepaskan untuk mereka guna... Buka 1 paket,1 paket smpai saya rasa dah keliru rasa dia yang mana...
Ada sekali tue rasa sampai saya rasa nak terus termuntah... Hahaha...memang sangat teruk..... Rasa maw marah itu hanif yang tak cooling sos dengan betul menyebabkan rasa lari... huhu,,,,
dahlah saya bukan penggemar dairy products maka sangat susah untuk saya merasa makanan dari jenis itu berulangkali... Sampai 1 tahap, saya bawa air minum dalam bilik assemble sebab nak hilangkan rasa pahit.. Baru sensory okay... huhu...

Saroj pulak asyik membebel kerana saya sibuk merasa.... jadi kurang 1 orang untuk menolong assemble....

Masa packing pulak, si Vinod nak kenakan saya.. Last2, saya dah tiada idea nak jawab, tunduk ajelah... Malas nak layan.. Then Mama dengan Damar, sibuk tengok sama ada saya menangis ke... Saya wat tak tahu jea lah... tetiba Damar,
"macam-macam ada.... macam-macam ada..." (dia ajuk suara kaset kat pasar malam kat kedai barang murh2...)

Terus saya tergelak... Bengong Ko Damar, saya baru maw takutkan Vinod, kau sudah menyebabkan saya terkantoi... Senget!!!!!!hahahaha.......

Dan berakhirlah segalanya jam 11 lebih....

nota kaki: kerana merasa terlalu banyak, maka banyak tempat saya guna.. Akibatnya Vinod telah menyuruh saya mencuci segala bekas... Malas nak bergaduh, saya basuh sahaja menyebabkan dia pulak tertanya kenapa saya nak basuh... Sometimes is okay I give hand in.. But it will not forever... Just sometimes in the right time..
thank you..

nota hati: rupanya susah juga berhubungan dengan gunakan satelitte.... emel dia sampai sahaja kat saya, tapi emel saya tak sampai kat dia.... Ini adalah ujian.... Moga ada petunjukNya...

No comments: