Thursday, May 3, 2012

Even in my dreams...



Assalammualaikum...

hari nie, saya  nak shared 1 cerite kat korang...
Camnie, tadi saya tengah basuh tomato ngan parsley..
Then, si B g jumpa saya... Then dia cakap dia mimpi saya malam tadi..
So, saya kata, okay... mimpi jea kn.. Yang penting saya xmimpi dia..haha, ada unsur poyo kat situe....=p
Then dia nak cerite ape yang berlaku dalam mimpi tue tapi dia mintak saya janji saya tak lempang dia..

Mula2, saya malas nak layan tapi dia beria beno nk citer tp nk sy promised dulu...
Saya cakap okay jea lah cz sy bukanlah kaki pukul and kaki pelangkung segala pun even selalu wat aksi nak pukul diorang bila mereka cuba mengambil kesempatan.....Tapi act jea lah lbey.. wat nyer x jugak..., as protection lh ktekn...hehe..
Tapi, tak pernah lah lagi ada muka yang dah dapat finger print saya.. ahaha=p

"I dreams u come to me... then, i want to kiss u.. mouth by mouth... is just want to be and then I wake up... owh, i feel angry.."

Pergh, jujur sangat lah cerita B nie.. Nasib baik dah janji tak pukul, kalau x,... haha=p
Saya gelak jea lah dengar..
Then dia tambah lagi...
"Even in my dreams, u also dont want me to get ur kiss, ha Chaiya???"

Yang nie saya memang rasa nak pukul dia... haha... Tapi akal masih waras untuk berhadapan budak bawah umo macam dia...^_^

nota kaki: 1 kilang kecoh aku gaduh dengan H semalam,. memanglah boleh cakap camtue, tapi yang sebenarnya belum bergaduh lagi.. aku cuma cakap nie jer,
"Kalau x puas ati, cakap depn2.. Xyah cakap belakang2..."
Aku cakap cmtue pn sbb aku rasa aku perlu back up diri aku. Mungkin juga kesabaran aku dah sampai limit.
Di mana aku rasa orang macam H nie hanya akan diam kalau aku lawan cakap dia sebab dia makin berani sekarang kerana aku xpernah lawan selama nie...
So, semalam aku cuma bagi 1 ayat bila dia masih nak mengutuk aku depan semua orang menyebabkan isu keluar yang bergaduh dengan dia.. X sangka plak berote tue leh kecoh 1 kilang.... haha....Hakikatnya aku cuma menyuarakan apa yang sepatutnya....

Aku taw pun sebab adik S tnye aku kebenaran citer tue... Ak dah tergelak2 dengar... Sampai macam tue response bila aku bersuara kat tempat yang aku malas nak layan....emmm,,,,,,
Bak kte mereka yang taw kelancangan mulut H,
"Biar jea mereka cakap cmtue.. H tue perlu diajar...She is too much"

nota hati: tetibe seseorang wujud dalam hidup aku... Tanpa ku tahu asal usul... Moga dia datang dengan kebaikkan.... Moga hadirnya dengan rahmat tuhan.....
Apapun, ayah dan emak, semoga sihat sejahtera di negara rumah ALLAH.. amin..

2 comments:

pembaca setia said...

wow sapekah gerangan 'seseorg' tu? eheemmm hehehe

lightnur said...

seseorang tue oranglah angah....
seorang kawan.... same mcm angah gak.. hehe