Thursday, May 10, 2012

Cerita hari ini..

Assalammualaikum....

Baru jea lepas menjawab panggilan telefon dari ayah... rasa sangat teruja... haha....Saya memang anak manja sebenarnya.... Tapi, dekat depan mereka, saya akan berlagak tak manja.... Hahaha=p
Ayah, thanks 4 calling... saya call ayah semalam, ayah tak maw jawab....Kan ayah yang kena call saya...hehe

Okay, hari nie saya mulakan hari dengan baik, apabila Awang menegur saya tetiba pagi nie... Then, Anim pulak  wat tak kisah bila saya langgar dia.... ups, pembetulan...terlanggar ketika saya mengelak melanggar Bos...hehe

Dah lah pagi-pagi dapat kejutan yang order AA, double dari supposely order petang semalam... Dari 128 pack ke 283 pack.. jauh beza... Then, Zila pulak mc.. kak zira pulak de temujanji ngan doktor,,, Dah saya jadi terkejar2 jugak... hahaha=p.. Mujur Kak Zira dah tolong basuhkan parsley dengan tomato, kalau tak haru jugak saya tadi.. Kak Norlie pulak kena packing chicken chop...The, tray AA pun kurang sebab wat untuk 128 jer... macam-macam jadi...

Maka, saya bersama Nepal2 lah dalam bilik assemble berusaha menyiapkan sebab barang nie kena siap dalam pukul 12... Kalau x, lambat anto ke AA, kami leh kena sue... So, dah saya sorang bersama nepal, maka kenalah  kawal kerja diorang....Dengan keadaan saya yang tak berapa sihat, maka saya tetap berada di situ... Sebab saya taw, kalau say pergi mereka dah xde orang kawal... huhu.. rsa xsedap ati lah macam tue, sebab nie  kerja saya...

Vinod pulak membebel kat saya bila tengok saya menahan sakit... Dia marah saya sebab  tak mahu cuti masa sakit... Concern jugak kat saya rupanya..^_^ Saroj pulak bergaduh jea dengan saya... Mawin dengan bahasa Nepalnya merapu... Som agak senyap sebab dah jarang masuk tempat AA.. Cme dok kenyit2 mate jer.. haha=p Apa pun, saya bersyukur tak banyak sangat masalah yang timbul even hampir 4 jam saya terpaksa berkurung di dalam bilik assemble untuk memastikan berjalan lancar.. Dengan keadaan tak berapa selesa, terpaksa bertahan....

Mujur mereka tak banyak kerenah... Dan akhirnya segalanya selesai lebih kurang 12.15 p.m....

Dan petang, saya berkurung sahaja di bilik sebab ketidakselesaan dan kesakitan diri...
Sekian, cerita hari ini...

nota kaki: Aku memang suke bergembira tapi tak bermakna aku tak boleh serius..

nota hati: kalau awak tahu sebenarnya, adakah akan terciptanya kisah kita??

No comments: