Friday, April 6, 2012

mak sudah bertanya

Assaalammualaikum...

Okey, 3/4 yang lalu adalah ulang tahun mak saya.. Maka, mendapat panggilan free utk 8 no adalah semestinya... Dan hari nie beliau telah menelefon saya... Setelah berbual sekian lama, maka soalan yang terlahir adalah..
"mak tengah tunggu calon menantu mak nie..."
---wah, tidak.. sekali lagi direct terus mak cakap.. tak tapis2x.. saya yang terpinga2..
Then, saya jawab
"mak carikan ajelah.. kan senang.."
"ha, nanti mak carikan... "
----alamak, nie dah tahap series....
"mak nak orang manae.. cakap jer, kedah, johor, selangor..."
"kalau boleh johor lah.. dekat..."
"kalau selangor???"
"boleh jugak.. kalau dah jodoh mak terima saje...."
---wah, apakah.. adakah mak sudah teringin benar nak menantu.... huhuhu.. Mak, kalau boleh beli emanatu, saya dah beli untuk mak.... hehehe--

Nota hati: Dear awak, moga dipermudahkan Ahad nie.. Maaf, saya sangat cerewet dan selalu berbeza dengan awak.. Saya sangat berhati-hati.. Sangat... Kalau itu yang ditakdirkan, so, emak tak perlu risau yea... Saya sayang mak.... ^_~

No comments: