Friday, September 23, 2011

Tarianpenatanpaarah....

assalammualaikum....

Fikiran ini masih tak bisa melepaskan semua cerita... Ingin sahaja menyoalnya sendiri ....namun untuk apa ...kala ia hanya menambah sedih yang bersarang.... Tuhan, ku yakin pasti ada kebaikkannya.. Ku yakin pasti ada jua sebabnya kerana ku sangat yakin hanya ALLAH yang menjadikan tiap2 sesuatu..dan tidak ENGKAU jadikan sesuatu itu sia2 melainkan ada hikmah sebaliknya.... Ya RAhman, walau aku sering culas dalam melaksanakan perintahMU, walau aku bukan hambaMU yang taat kepadaMu, namun ku tahu ENGKAU sentiasa ada untuk hambaMu..

Hati, moga masih ada ruang untuk kau simpan cerita ini dalam2.. Ini bukan pertama kali... Berkali aku ingatkan diri tentang itu.. Sungguh, aku tak mampu coretkan kisah sedih lagi... Aku hanya ingin tarikan kisah gembira... Aku mahu hanya pelangi indah yang kekal sebagai kenangan bukan mendung atau badai yang tertanam di ingatan...

----apapun, kita tak lari dari takdir ALLAH.. Jangan pernah menyoalkan takdirnya...Semua ini ada hikmahnya.. Dan aku hanya perlukan masa untuk melupakan kisah ini... ~~~~Ini bukan pertama kali En. A pergi.... haha....Sudah ku lepaskan sekian ramai En A, maka ku akan terus sabar menanti yang terbaik untukku~~

No comments: