Tuesday, July 12, 2011

Cahaya, awak nak tinggalkan abang??

Assalammualaikum...

Semalam petang, ada orang panggil saya n yanya sesuatu... n dia cakap mcm ayat di atas.. Saya pun sengih jer mase tue..Tapi smpai skrg, Tiap kali ingat ayat balik the person cakap "cahaya, awak nak tinggalkan abang??" saya mesti sengih sendirian... Hahahaha... Never expect he will say that word to present himself to me... Hahahahaha=p sengih~~~^____________________^

Maafkan saya kerana mengalah... Mungkin saya lemah.. Saya tak mampu nak hadapi lagi... Mungkin benar kata En A... saya putus asa.. Saya putus asa di sana tapi bukan putus asa dalam hidup.. Saya sedang merancang untuk sesuatu yang lebih baik untuk saya. Untuk masa depan saya..

Di sini, terlalu banyak memori tercipta.. Kisah saya dan dia yang tak tahu definisinya... Kisah saya dan mereka yang suka mengadu domba... Kisah saya dan mereka yang suka menganyam ketupat... Kisah saya dan mereka yang berkongsi luahan rasa.. Kisah saya dan mereka yang menjadi mangsa,,,,

Mr H, ada banyak perkara yang saya tak mampu luahkan... Saya tahu politik kilang walaupun saya tak minat politik... Huhu... Terima kasih beri saya peluang untuk belajar tentang realiti di sana...=)

-------------
Then, saya cerita kat En F tentang tue.. Dia senyum jer...Actually, i never called MR H wif Abang, compare that En F yang memang saya panggil Abang.. So, when MR H said that word makes me blurred...huahahaha=p
So far, En F pun dah tahu saya akan tinggalkan dia...Dia tak kata apa2 kali nie...Mungkin dia dah lihat betapa saya tak dihargai... hahaha(ayat xleh blah)...Lagipun dia tahu, kami nie golongan2 yang di aim nak dikeluarkan....esp. dia...hehehe=)
Tapi saya doakan yang terbaik untuk dia..Moga dia dapat bertahan di sana...Even selalu wat saya kecik hati... hahahahaha..Tapi dia lah partner terbaik saya~~~hahahahahahahaha=pp

***En A... i dont know what to say.. But what ur brother had said makes me hurt... Is this the rite time for me to terminate all of this... Oh God, another tears in my heart... Another sad story... another sadness... another pain... syyyst... Lets it out heart... Be strong... Is not a 1st time,,,, ALLAH always be there~~~~
Yeah, then the tears is running out and dont want to stop....=((
------Sometimes letting go, is the beginning of happiness... Sometimes, goodbye means a new start... Saying goodbye to a broken romance means sooner or later your new love will arrive... Saying goodbye to a year means you will embrace a new fabulous year... Sayin goodbye to your great friends means you will miss each other more when you are apart... Saying goodbye to your current life means you are about to take off to a bigger sky...-----

wish me luck dear readers n frenz~~^_^

2 comments:

Cik Sopi said...

caca... nak benti keje ke? sob2.. pape pun, be strong k.. insyaAllah, melepaskn ini tak bermakna tiada dunia baru di luar sana.. fighting!!!

lightnur said...

yups lala... moga ada hikmahNya... Terima kasih utk doanya..Moga ALLAH perkenankan... Amin............................