Sunday, May 22, 2011

Teima kasih Sofi~~~

Assalammualaikum...

Nak tulis ringkas jer... Thanks to kamu  Sofi yang sudi melayan karenah saya...hehe.. Ketika saya tengah pening dibuat oleh En A.. Kamu berjaya membuat saya lupa tentangnya ketika bersama kamu...

Kamu yang sesuka2 kamu jer duduk sebelah saya bila saya makan di kantin.. Setahu saya cuma En Haw saja yang pernah duduk dengan saya masa makan.. N sekarang kamu pulak.. Dah nampak dah mata2 yang memandang.. Malah saya dah ingatkan kamu yang orang akan berkata2...Tapi response kamu sungguh mudah,,
"kenape?? sebab aku duduk sebelah ko nie, diorang nak cakap2.. Eh, biarlah.. Ko ingat aku akan kisah kalau diorang cakap.. Aku bukan wat ape pun.. n etc.."

Dan saya cuma menganggukkn kepala.. Tapi dalam kepala dapat agak dah, cnfirm jap g tersebar yang saya ada affair ngn Sofi.. aduh kamu, bikin kepala saya pusing saja nanti..Saya nie dahlah xsuke dengar ckp2 orang...Ari tue dah kena perli dah... waaaa=((( Tapi apa pun.. Thanks Sofi sebab sudi layan karenah saya.. Even saya rasa kamu lagi muda dari saya, kamu layankan jea kakak sorang nie punya perangai....hehe=)
smile
p/s: selepas berhari2 menjauhkan diri dari En A, akhirnya dia mengalah... hahahahahahahahaha.. So, En A, silalah buat lagi yea,,, To ANGAH, reverse psikologi.. yeah.. padan Muka en A... ahakz~~~

No comments: