Saturday, May 28, 2011

berakhirnya cabaran

Assalammualaikum..

Yeah, akhirnya cabaran saya kerja malam berakhir pada pagi 15hb Mei 2011.. Yeh, seminggu sudah kerja malam.. Kalau korang tanya pandangan aku kerja malam macam mana... Ak tak sanggup kot.. hahaha=p seyes, ari ke2 ak dh pening kepala...dh nak mcm demam.. huhu... Masuk ari ke-3 ak dh pkai koyok kat kepala...hahaha=p.. Hari ke-4, aku masuk pukul 11pm..haha...
zassss~~

Tue semua entry aku nk post  pada 16 mEi n sekarang nie ak sambung jer utk  entry utk 28.Mei... Sekarang kitaorang dah disistematikkn.. Ade jadual beb...hahahaha=p N aku dapat jadual dr 30/5-3/6 ak punyer jdual kerja adalh 7pm-7am.. Sekali lagi.. Ak dh dapat bayangkn kelemahan ak waktu tue..
ini yang sesuai untuk ak....hahahaha=)


Maafkan saya kalau saya beralah kali nie...  Saya mahu kerja yang menjamin masa depan... Bukan kerja seolah saya mengejar kekayaan.. Saya mahu kerja yang mendekatkan saya dengan Tuhan, bukan kerja yang menjadikan saya pengikut syaitan... Hanya saya yang tahu apa ada dalam hati ini.. Hanya DIA yang lebih tahu....Ampuni saya YA RAHMAN YA RAHIM....

p/s-- saya mahu cuba nasib di kampung halaman,,, Kalau rezeki sya, saya akan pulang semula ke sana~~~ Msa berbakti semula kepada orang2 tersayang..^_^

No comments: