Thursday, November 4, 2010

xhabis lagi ker??

huhu.. wah, nampaknya T xnak lepaskan saya gak.. Dia still buruk2 kan saya even sy dh tinggalkan dia kat tempat tue..
Informasi terbaru sya dapat..
Xsangka dia leh cakap cmnie sebab sy g solat
"Prgi solat penuh, tp busybody hal orang.. Baik lg T, x solat pon, tp xbusybody hal orang"
Aiyoo, sape busybody hal sape.. sape yang laga2 kan saya ngn partner saya.. Siapa yg bw mulut cakap kt orang saya tue ini... Siapa yg memulakan dulu kes ini?? Siapa...
Xkan smpi ak g solat pun ko nk ungkit n kecoh2..

Ak x g makan wktu rehat selama nie pun sbb ko.. Ko wat ak keje teruk2... Then, ko pure2 kesian tapi ko sbnrnye suka.. Ko sje bg ak tertekn spye ak lari sbb ko nk jwtn ak..Kerana ko, ak xmkn nasi seminggu sbb ak sntiase pikir knape ko wat ak cmnie...Klu g keje ari2, ak pk ape yg ko akn wat kt ak ri nie...

Hello sis, muka lawa klu ati x lawa pon xguner.. Biorlah, ak xnk lawan ko dgn  g mengamuk depan ko.. Nnnt xde beza ak ngn ko.. Asal ak wat keje ak dhlh.. Bkn ko yg bayar aku.. Bukan ko yg tntukn rezki ak.. Ko fikir ko hebat sgt leh pengaruh org?? Ok, wat lh.. Ak tetap percaya ALLAH.. Ak sgt yakin dgn DIA.. Pasti DIA akn tnjuk kebenrnnya..Even ak nie xbaik sgt, ak xkn aniaya org yg xaniaya ak.. Malah pasal ko pun, ak cme cerita sikit jer.. Sbb ak cme nak hak ak jer. Ak xnk lh wat smpi ko xleh angkt muke lg kat situ.. Tp nak wat cmner, ak xleh menang sebab ak tau nie semua politikus2 belaka.. Ko gak menang sbb ko ade kabel...Ko msti besar ati sbb ak yg kne g.. Tp pehal smpi ak dh g tempt len pun ko still nk kate2 ak... Wuts problem?? Nk ak cerite ke hal sebenarnya kt orang @ ko terlalu takut ak citer smpi ko wat ceriter dlu.. Ak xyah citerlh.. Org dh taw knape ak g tmpt len...

huhu...Malas nk lyn karenh ko..

"Ya ALLAH, Engkau lebih Mengetahui yang nyata dan tersembunyi.. Sekiranya baik utk diriku kekal di sana, berikan ku peluang utk betulkan keadaan di sana yang telah dikucarkacirkan dia.. Ak ingin kembali ke tempat lama untuk buktikn kekuasaanMu..Ya ALLAh, ku tahu ilmu sihir itu jua ilmuMu sbg ujian wat hambaMU..Maka ak berlindung denganMu dr terkena ilmu itu..Ya Allah, pimpinlah aku~~"

3 comments:

Scorpio Warrior said...

huhuhu
teruknye ada orang busuk hati cam2
sabar ye syg...
Allah sentiasa bersama hamba2Nya yang sabar

lightnur said...

Ira, huhu...sya harap sy lebih sabar pas nie...
Sy harap sy x wat lg keputusan yg bukn2..huhu,,
Memohon petunjuknya~~

Nur Azhani Amdan said...

cahaya...salam.. hehe..baru baca blog ko nih..
aku suka ayat ko yg ni :
"Biorlah, ak xnk lawan ko dgn g mengamuk depan ko.. Nnnt xde beza ak ngn ko.. Asal ak wat keje ak dhlh.."

setuju!!