Wednesday, October 28, 2009

Peluang Kedua...

Assalammualaikum...

Hari ini tinta menari untuk menghargai peluang kedua yang diberi.. Setelah peluang pertama dibiar pergi lantaran emosi yang menguasai diri. Namun, peluang kedua seakan cuba menjanjikan sinar walau saya rasa ada big question yang telah terukir semalam..

Ya ALLAH, tolong sama saya ya.. Jadikanlah saya redha dengan apa jua takdirMu..Saya telah mencuba yang terbaik untuk peluang kedua. Maka, saya berserah diri untuk hasilnya..
Ya Rahman, dengan belas kasih sayangMu, saya mohon moga hati2 yang menyayangi saya tidak akan terluka lagi. Amin...

Peluang kedua..
Terima kasih pada yang masih menyokong diri ini. Terima kasih pada yang terus memotivated diri ini.  Terima kasih kerana memahami.Terima kasih untuk segalanya.


~~Hidup ini tidak boleh terus dibayangi masa lalu...Lepaskanlah kisah silammu...Sinar mentari hari ini masih sudi menemani...Moga esok mentari terus menyinari~~

No comments: