Thursday, June 18, 2009

cheer urself~~

Assalammualaikum...

setelah bnyak sgt entry aku yg mcm mkn ati, kali nie aku nk wat neutral plak...
Wat pe nk share yg sdih2kn?(aku gak yg share sbnrnye)***senyum***
Hari nie aku dok melihat data2 tpa tuk marjerin. Malasnyer nk wat tesis nie. Tapi bila ingat, nun jauh disana, ada insan2 yg sedang mengharapkan aku, rasa bsalah a plak... Oh emak n ayah, lihatlah puterimu yg makin nakal skrg.

minggu depan dh kne blik kg. Anis nk potong jambul.
Nur Anis sofea.. Taw x dari mne aku dapat taw name anak sedara aku. Dari Facebook... kemajuan teknologi smpi name ank sedara pn taw dr facebook.huhu.. Seriesly msti a aku tkjut cz name tue lbeh kurg ngn name yg a ku gne kat face book. Intan Nuranis Iskandar..Adakah aku n kak long aku mpnyai sbb yg sme.. Name tue kak long yg bg sbb along aku kate, " dia yg sush2 mengndung, biarlah dia bg name." X kisahlah Long, jnji name tue okey. Aku pun xkisah.

Tapi sebelum balik, aku kne run frmulation kedua plak.. ingat nk gne yg shortening plak. Mudh-mudhn dipermudhkan..Amin...

Em, pe lg nk tulis nie..
oh yea,, wat seseorg itu. my birthday is not in Jun ok~~ n aku jarang letak name cahaya kat alam maya nie sbg maiden name.. Rileks ar kawn. jgn kcik plak ati aku wat entry nie...berbngga taw ko dpt msuk ntry aku kali nie~~
***giggle**

No comments: